Audi A3 8l lata '96-'03

Jeśli polecasz zakup jakiegoś samochodu (konkretnej marki lub modelu), albo silnika (wkładanego do kilku modeli aut) pisz tutaj. Twoja opinia jest dla nas bardzo ważna. Nie tylko dowiesz się stąd rzeczy nowych, ale możesz także pomóc komuś przy wyborze samochodu.

Moderator: Enid

Audi A3 8l lata '96-'03

Postautor: Mariola_S » 23 mar 2013, 00:01

Witam.

Z czystym sumieniem mogę polecić ten model wszystkim zainteresowanym. Jeżdżę takim samochodem od 14 miesięcy. Wiadomo, że kilkunastoletnie auto nie może być ideałem, a ja sama jestem perfekcjonistką w wielu kwestiach więc zawsze znajdzie się coś czego możemy się uczepić. Jednakże te samochody są mało awaryjne i nie ma w nich opcji typu jedna rzecz się psuje czyli zaraz wszystko po kolei się "rypnie". Ceny części są przystępne, choć na pewno nie tak jak seata czy forda w tych rocznikach. Usterki spotykane to awarie mechanizmu podnoszenia foteli w wersjach trzydrzwiowych, wariująca elektronika szyb i szyberdachu, uciążliwa bywa też rdza w rantach na dachu i przy listwach progowych. To są rzeczy o których najczęściej mówią użytkownicy tych aut. Pozwólcie, że się do tego odniosę. Usterek mechanizmu podnoszenia fotela nie odnotowałam. Elektryczne szyby wariowały po kupnie samochodu, po przyjechaniu z Warszawy na lubelszczyznę (170 km), powodem było to, że samochód długo stał zanim się na niego połasiłam. Zamykałam go z pilota, a szyby się otwierały, zamykałam szyby z pilota to się do końca nie domykały, ale za którymś razem się domknęły i od tamtej pory mam względny spokój. Zdarzy się czasami, że szyba pasażera przy zasuwaniu przesuwa się do góry po czym opuszcza, ale to nieczęste przypadki :). Zresztą śmiem twierdzić, iż jest to kwestia wyczyszczenia linek, bądź wymiany ślizgów. Co do szyberdachu też zdarzało mu się uchylić, ale nigdy nie robi tego beze mnie w środku więc nie mam obaw, że otworzy się całkowicie w nocy. Do przeczyszczenia jest mechanizm. Czemu tego nie robię? Bo to mu dodaje swo