Strona 1 z 2

Ćwiczenia

Post: 02 paź 2017, 01:36
autor: Emesttai
Słuchajcie czy któraś z was słyszał o takich jak te http://www.fitpark.pl/ siłowniach plenerowych? Czy korzystacie z nich? Ja bardzo często i uważam, że to super sprawa!

Re: Ćwiczenia

Post: 13 sty 2018, 22:22
autor: Motorniczka
no jasne ze tak :D gdy zaczelam przygode z odchudzaniem zapisalam sie na silownie do klubu, wydalam kupe kasy i efekty mizerne, potem postawilam na zmiane diety niestety zrobilam to za szybko i dorobilam sie zaparc wiec musialam leczyc sie dicopegiem 10g, teraz jestem madrzejsza i chodze na silownie do parku kolo domu (dziecko idzie na plac zabaw obok wiec go widze caly czas) do tego jem 5 posilkow dziennie w malych porcjach i pije zielona herbate na oczyszczenie :D waga spada sama

Re: Ćwiczenia

Post: 25 sty 2018, 13:20
autor: kulik86
Hej,
ćwiczcie z głową i nie męczcie za mocno swoich kolan i stawów. Ja dorobiłam się ostatnio chondromalacji rzepki i muszę teraz zwolnić tępo. Zobaczcie co to za dolegliwość http://apteka-teriak.pl/sport/chondromalacja-rzepki/ dbajcie o siebie :) róbcie przerwy i leczcie kontuzje!

Re: Ćwiczenia

Post: 27 lut 2018, 12:18
autor: karolajna
A ja nie mam motywacji do ćwiczeń, choć taką siłownię mam kilkanaście metrów od domu...

Re: Ćwiczenia

Post: 27 lut 2018, 15:18
autor: kulik86
Hej,
ja ćwiczenia to z dodatkiem odpowiedniej diety, a także dodatków - polecam serwatkę http://zdroow.pl/musisz-wiedziec-o-serwatce/ dzieki niej zbudujecie szybciej masę mięśniową i będzie atrakcyjniej wyglądać! polecam dla każdego!!

Re: Ćwiczenia

Post: 13 kwie 2018, 10:01
autor: MarekSo
Gdy jest ładna pogoda za oknem, to zawsze wybieram się na siłownię zewnętrzną. Nie ma to jak trening na świeżym powietrzu.

Re: Ćwiczenia

Post: 26 kwie 2018, 10:32
autor: kulik86
polecić mogę crossfit u Sebastiana, zobaczcie co oferuje https://www.sebastianstoch.pl/trener/tr ... ny-krakow/ zmienił moje ciało i postrzeganie świata <3

Re: Ćwiczenia

Post: 10 maja 2018, 16:00
autor: Kinia89
A może chcecie poćwiczyć trochę z ciężarkami odlanymi z żelaza z uchwytem? Klub Sportowy Gym Fight prowadzi zajęcia Kettlebell http://www.gymfight.pl/kettlebell/ w bardzo profesjonalny i zawodowy sposób. Prowadzący tam mają spore doświadczenie i dzięki niemu opracowali system treningu, który pozwoli każdemu popracować na kondycją, poprawić wygląd sylwetki. Koszt takich zajęć jest niewielki, a myślę że warto wypróbować taką metodę ćwiczeń.

Re: Ćwiczenia

Post: 24 maja 2018, 12:18
autor: karolajna
Takie siłownie zewnętrzne to świetna sprawa! Nie lubię klubów fitness, bo niestety ale najczęściej śmierdzi tam potem. Na świeżym powietrzu nie ma takiego problemu. Ćwiczę często, ale ostatnio zaczęły dokuczać mi skurcze mięśni. Czy macie jakieś sposoby na takie dolegliwości? Kumpel polecił mi takie olejki http://biowitalni.pl/59-olejki-magnezowe. Ale czy to zadziała?

Re: Ćwiczenia

Post: 08 cze 2018, 18:13
autor: sulup
Ja wolę raczej oglądać mecze i ich skróty na https://skrotymeczow.pl, niż ćwiczyć. Odz awsze raczej sport był mi obcy ;) Jednak mimo to kondycję mam dobrą, a oglądanie jak inni grają daje mi wiele przyjemnośći :)